Disco Brain Damage.



Fusion

 


Har knapt visat något från festivalen. Ska ta och göra det.

 

 

Nu har jag tvättat och städat hela dagen. Det har varit skönt. Hög musik och få det fint hemma. Det är så gooooott. Men det är fint väder och det har jag missat hela dan så nu ska jag palla mig ut. Ska snart träffa finaste finaste flickan i världen!!!! Plinda. Hon befinner sig på västkusten för tillfället och jag måste bara haffe henne för en kaffe eller kanske en öl eller två! Vi får se. Krille ska ut med en vän tror jag så vi kanske möter upp dom på stan sen för öl och sånt. Iaf jag!! Ska iaf skutta iväg nu!!! Åh älskar att bo i stan. Ah... så jävla bra. HAHA.

 

Just nu värmer jag upp med gott at dricka och lyssnar på en låt. Se rubrik. Fan vad bra!

 

 

Tjooooobrreee!!!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: amanda

äntligen en anna blogg :D love

2011-08-20 @ 22:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0